EveelynGonzaalez

Alla inlägg under augusti 2012

Av Gonzalez - 13 augusti 2012 17:04


Tjena just nu myser jag med min säng! Haha & hoppas på att få någon idé på vad jag kan göra!
& ni som läder min blogg får gärna tipsa om den till andra vore super Nice ! :D



Snart börjar skolan & de är inte okej..
tycker att de inte har varit någon sommar så de borde inte räknas...
Men men, man kan inte få allt i livet..

hade bra!

Av Gonzalez - 13 augusti 2012 13:55

Hej, igår kom mina kusiner hit. Dom från Norge & dom från borås :D
vi hade roligt !
Den äldsta är 9 fyller snart 10 så vi gick ut på åkern & tog bilder så här kommer lite bilder :)

Av Gonzalez - 12 augusti 2012 00:28

Ja jag lovade ju, så bättre sent än aldrig..




Aa de va lite andra saker än de som va på bilden men jag hitta de inte, de va presenter till mathilda & frida tandborste & hörlurar..
men puss hej & godnatt

Av Gonzalez - 11 augusti 2012 20:16

Ja, nu är jag på kalas..
Bella fyller 13 idag så är här på lite tårta, HAHA!
Nä men de är la roligt..

jag skulle lägga ut bilder på de jag köpt men de gör jag när jag kommer hem

Av Gonzalez - 11 augusti 2012 00:57

Natti sov gått ! Imån kommer. Min faster & mina kusiner från norge hit ! :D

& jag looooooovar att bilderna kommer, Peace !

Av Gonzalez - 10 augusti 2012 10:14

Ja, jag vakna för 1 timme sen & nu ligger jag & kollar på barn program :D
men hörs sen när jag har gjort mej i ordning & sånt!

Av Gonzalez - 9 augusti 2012 21:23

Ja, jag är sjukt trött så jag skriver mer imån om vad jag har gjort sen på kvällen & lägger ut bilder på vad jag köpt
natti natti

Av Gonzalez - 9 augusti 2012 12:05

Ni är vi klara!
har ätit & ska bege oss hemåt !
kommer bild sen på de jag köpt :D

Ovido - Quiz & Flashcards