EveelynGonzaalez

Alla inlägg under juli 2012

Av Gonzalez - 16 juli 2012 12:51

Hej hej !

Igår va jag i gbg med mina kusiner vi va på universeum (stavning)

och idag ska jag va med min kompis Emil !

Vi ska dra upp till sjön nu då herrå !


     


  

Av Gonzalez - 14 juli 2012 20:03

Har haft de sjukt roligt, kollat på ice age 4 värt att se :D

Gått runt på stan, haft de sjukt roligt !

Måste göras om snart !


Och ett stoer Grattis till min bästa kill kompis ! Grattis Nacho ! <3

Av Gonzalez - 10 juli 2012 21:46

Bilderna fårn Borås !

   


Titta vad man hitta påväg till tåget !

 


Allt detta är från Ginatricot !


50kr

 

69kr tror jag

  50kr tror jag

 

Dåda kostar lika mycket & dom kosta 65kr

 

shortsen 70 kr tror jag

 

Vitt linne 99kr

 

pincett 15 eller nått

   


Mjukis shorts från Cubus 50kr

 


Macarerna kosta bara 80kr styck!

  


Så de va de jag köppte :)



Av Gonzalez - 10 juli 2012 20:53

Bilder frpn Öland ! :D


Här är bilder från där vi bodde, vi bodde hoss en annan familj fast i deras stugor :)

så här såg de ut då

           


Dom första 3 bilderna är på där vi bodde dom andra två är på familjens hus & deras stall

Dom hade oxå djurt :)

Dom hade 5 eller något, kyckling ungar flera hönns & en tupp..

Tuppen väkte oss kvart i 5 förstan natten haha..

Sen hade dom en häst som ha 21 år ! jag brukar va rädd för hästar men denna va jätte snäll! :)

Sen hade dom 3 eller 4 baggar

Massa får

En katt och en hund, ååh älskar hunden !

Här kommer några bilder på vissa av djuren


       


Och här kommer bilder från när vi va i Borgholms slott


                                               


Vi gjorde egna bröd så som dom gjorde förr & kanderade äpplen dom va inte goda..

Min lilla bror Oliver red på en låtsas häst


& här är lite bilder från när vi va i Böda sand (:

                         


Sista dagen åkte vi alla Cross cart (stavning)

Alla utom hunden då..


           


Min mamma är sten cool jag vet ! ;D

Hare gött kommer inte blogga nu häller för jag ska till Norge imån med min farmor :D

Ska bli sååå roligt att åka dit, ska hälsa på mina kusiner &  min faster ! ååh längtar så, men vi ksa åka buss dit & vi ska stanna några gånger så de kommer ta 9 timmar.. & jag som är åka sjuk.. Men de är helt klart värt de !

Jusste skulle ju lägga ut bilder på de andra jag köpte när jag va i borås med Kimbe så de kommer i nästa inlägg :)



Av Gonzalez - 10 juli 2012 20:40

Tänkte bjuda på lite snygga bilder !


                                       


DÖÖR ! Så snygg !

Av Gonzalez - 7 juli 2012 22:53

Ja som rubriken!

De va ett tag sen !

Men aa har itne haft tid & inte orkat blogg !

Jag har varti i Öland sen tisdas & kom hem igår !

De va jätte roligt !

Låvar att de kommer bilder låvar !

Men asså jag har inte så mycket att skriva om faktis så aa hehe kommentera gärna om de är något ni vill att jag ska skriva om ? :)


 

Av Gonzalez - 1 juli 2012 18:24

Hej hej de va ett tag sen jag blogga men har inte hänt så jätte mycket'

Jag har varit i Borås 4 dagar i rad.

Kollarde på Loreen men de va jätte måga där så att man såg inte på så mycket hehe..

Jag skulle lägga ut bilder på vad jga köppte i borås men orkar inte nu.

Min mobil sluta funka igår så jag kundeint eva inne på den

De är nog vatten skada halva mobilen typ funkar inte..

Men igår va jag & bada med familjen & hunden de va rolgit & jag simma med hunden de va roligt & skönt ki vattnet!

Nu är mina kusiner är här nu & vi ska kolla på Spanien mot Italien ! hoppar Spanien vinner !

Och idag fick jag en ny tröja !

Den nyaste Barca tröjan ! blev skit glad.


 

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards