EveelynGonzaalez

Alla inlägg under oktober 2012

Av Gonzalez - 31 oktober 2012 21:13

Heej!

Jag & Mathilda va ute & tog bilder igår!

Och här kommer några av bilderna ! :)

Fett gulligt ju haha

                         

Av Gonzalez - 29 oktober 2012 11:04

Hej hej, ligger i min soffa & lyssnar på skön musik!
Tipsar om du gillar den stilen på musik!

Av Gonzalez - 28 oktober 2012 10:33

Jaha.. nu ska man till kykan så hiiiimal roligt..  

Orkar helt ärligt inte.. Men inte så många gångger kvar!

Ha de bra!


Av Gonzalez - 22 oktober 2012 18:18

Är på gymmet nu helt forever alone! Både Mathilda & Frida har stuckit..
Så satt mej & vila lite & kom på att jag inte bloggat på ett tag haha..
men iallafall, nu gör jag de :*

Av Gonzalez - 16 oktober 2012 17:34

Tjenis! Ligger i sängen & pluggar på engelska gloser som vi ska ha imån..
Dagen idag kan gå & dö..
Först va jag hos Albert & hade sån där hälsokontroll ! De gick la bra, har gått ner 2 kg woop woop :D men de är jag ju fett gald för men samtidigt gick mina skor sönder eller kedjan på minaskor.. De va ju mindre bra..
Sen skulle vi ha no & då fick jag reda på mitt prov resultat på kemin & jag fick F .. De blev jag fett ledsen för ! Jag försökte värkligen med de provet & gjorde så gått jag kunde men lyckade inte ändå.. Blev sjukt ledsen efter som mina föräldar bler fett besvikna & arga på mej..
men till min tröst så va de det svåraste provet i hela ängskolan, & jag är inte ensam om att misslyckas på de..

Av Gonzalez - 15 oktober 2012 20:32

Jag är skit duktig ju!
Haha har varit på gymet & försköt träna bort fett !
Fyfan va gött de är att träna !
Alla som vill gå till iform i kinna & träna så är hela denna veckan gratis att träna ! Kör vad du vill gratis !
Så kör på bitches ! :*

Hehe fina vi är !

Av Gonzalez - 14 oktober 2012 20:03

Tagga solsidan woop woop !

Av Gonzalez - 14 oktober 2012 14:05

Är på dansen nu men frå vara forever alone för sabbe kunde inte komma Idag..

Ovido - Quiz & Flashcards