EveelynGonzaalez

Alla inlägg under september 2012

Av Gonzalez - 30 september 2012 11:03

Efter som jag ska konfumera (stavning) mej så ska jag gå i kyrkan varja söndag..
Men vi behöver bara gå 15ggr medans Mathilda & dom behöver gå 20 haha

Av Gonzalez - 28 september 2012 23:13

Haha tjej kväll med mina älskling tjejer !
Mathilda & Frida ! Vi gick till affären & köpte fredas mys hehe nu ska vi sova är fett trötta hehe :)

Av Gonzalez - 27 september 2012 16:56

Bilder från hemkunskapen!
säger bara fan va gått de va !

Men nu är jag på konfa är la ganska chill men ändå inte ! ;D

Av Gonzalez - 26 september 2012 13:34

Sho maaan !
Fick ett E på orienteringen & är ganska nöjd!

Efter de så joppa jag i sjön haha!
De va ganska lagom i vattnet!
& Sen va de en snäll lärare som körde hem mej & Mathilda!
När vi kom hem hoppas jag in i en varm dush & sen tyyp jag en kopp te & satte mej framför de okända som går på tv !
Fett mysigt !

Av Gonzalez - 25 september 2012 21:03

Ska sova tidigt idag för ska upp imån & gå till skogen & orientera hela dagen..
Om man inte blir godkänd i detta bilr man inte godkänn på hela idrottens kursen, så de känns ju jätte bra..
Men, mathilda ska sova här & vi skaffa blogg åt henne kolla gärna www.MathildaFlory.bloggplatsen.se !

Av Gonzalez - 23 september 2012 19:59

Efter som "Williams lista" bara va 8 min lång..
så tog jag med hunden ut på en spring runda!
Men Han Ville stanna till vid hund gården så jaa, sitter här ute nu I mörkret !

Av Gonzalez - 23 september 2012 19:24

Av Gonzalez - 23 september 2012 13:50

Nu är de dags för dans ! Fett sköjj !

Ovido - Quiz & Flashcards