EveelynGonzaalez

Alla inlägg under juni 2012

Av Gonzalez - 27 juni 2012 13:20

Tjenis ska snart iväg t borås igen för att kolla på bio med kusinerna !

Hinner itne lägga ut bilder men gör de sen lovar för ska dra nu herrå :)


Av Gonzalez - 25 juni 2012 20:57

Hemma från en sjukt roligt dag med Farmor Adolfo Oliver Kimberly Camila & Juan ! :)

Vi träffa kimbe camila & juan i borås och gick & åt med dom och sont de va fettit roligt :)

Är kommer bilder från idag



De jag fick :)

         



och lite andra bilder :)



               


Charmiga bilder vet :)

Men imån ska jag till borås igen med kimberly ska bli syper skojj :)

Kommer bilder då oxå (:




Av Gonzalez - 25 juni 2012 10:54

Tjenare ,ska snart till borås med min lille bror min farmor & Adolfo min farmors man

Jag ska få min födelsadag presen asså jag ska välja den vi åker varje år till borås eller gbg & shoppar till mej :)

De har varit väldigt dålig upptatering för de har inte hänt så mkt.

Jag kanske ska till borås imån oxå fast med Kimberly får se hur de blir med de

Hoppas jag får för de va så längesen vi va och de är jätte roligt att gå & shoppa med henne :)

Kommer bild sen på de jag fått sen i efte midda lovar !!



Men här kommer bilder från när jag mathilda & frida va ute & tog kort


                           

Av Gonzalez - 22 juni 2012 13:39

Här kommer några bilder från stockhol !



       




Och här är några bilder från dopet ! :)


         




Och från när vi ba ute & åt :)


               

Den godaste maten i univärsum !


Av Gonzalez - 19 juni 2012 17:53

  Tjenare la inte upp bilderna för jag orka inte men gör de när jag känner för de!

Men nu är jag med Frida & vi ksa gå till willy's & träffa Mathilda ska bli fett roligt..

Och jag lägger upp bilder när jag orkar och när jag har tid ,de är ju loov va fan !

Ha de gått igelkött för de ksa jag ha :) puss    



Av Gonzalez - 18 juni 2012 12:15

Hej nu är jag hemma eller kom faktist hem igår :)

Jag har varit i stockholm !

Jag fick inte skriva för att man vet aldrig vad som skulle kunna händ !?

Men men nu är jag hemma!

Jag bodde på ett vandrar hem..

Va fett snuskigt!

Jag va på dop för min kusin Isabella min kusin skulle döpa sig (på min födelsadag) men de va la roligt jag fick massa pengar så jag funderar på att spara så jag kan köpa en Iphone för jag vill verklingen ha en..

Min mobil börjar lagga asså tutchen (stavning) för min kompis råkade ju tappa den i sjön så de kan nog ha något med de att göra.

Men jag kan la leta på blocket..

Eller så skiter jag i de och köper klader.

Jag sa ju att de skulle komma massa bilder men de lägger jag upp sen när jag orkar hehe orkar inte riktigt nu :)

Man ha en bra da för de ska jag försöka ha ska passa hunden & har inget att göra ! är sugen på glass men jag tror jag ska träna eller nåt hej då puss

Av Gonzalez - 15 juni 2012 12:02

Hej hej ,kommer inte blogg på de senaste 3 dagarna nu för ja de får ni veta sen efter !

Jag fyller år imån ! :)

Hoppas de kommer bli fett roligt jag fyller trottsallt fjortis HAHA men men hoppas de blir roligt :)

De kommer komma många bilder de lovar jag !

Men hejdå vi ses om 3 dagar ;)


Av Gonzalez - 14 juni 2012 11:37

Hej hej, de 2 sista dagarna har jag varit med Hanna & Emil !

Varit fett sköjj

Vi va hoss mej i Tisdas & hoss Emil i onsdas !

Vi har kollar på film käkat glass och bara haft de sköjj !

Emil & Hanna är tillsammans så jag har fått vara forever alone med Emils hund som nu älskar mej ;)

De gör typ alla djur haha men men

Idag ska jag bara chilla somna vid 3 inatt och vakna 9 så är rätt så trött

Min hund ligger i min säng & slappar med mej



De går inte att göra video in lägg på denna sidan vet inte varför är fett störande.

Men jag försöker hitta något så att jag kan göra de ,ha de gött !



Nu kommer bilder från skolavslutningen :)

           


Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards