EveelynGonzaalez

Alla inlägg under april 2012

Av Gonzalez - 30 april 2012 08:01

dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst.
 
 
        
 
Mins söta vovve som är en blandning av Americansk (stavning) bulldug & Amstaff :)
Han heter Leo Messi och är 12 snart 13 Veckor :) 
Av Gonzalez - 29 april 2012 21:01


dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst.
 
 
 
Mkin favorit låt..
 
Asså jag kan inte säga att jag har någon favvo låt för jag gillar ju så många men en som jag tycker 'r riktigt bra är Boyfriend -Justin Bieber den är skit bra ! <3
 

Av Gonzalez - 28 april 2012 17:59

idag har jag varit på typ hundutstälning.

Ganske roligt.


dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst
 
 
              
Fattar inte hur man kan skriva namnen jämte men men
Första bilden är på Elsa <3
andra är på Kimbe <3
tredje är på Rinor och mej.. <3
4:de är på Frida <3
5:te är på Sabina <3
6:e är på Mathilda <3
7:de är på Bella <3
8:de är på Nacho <3
 
 
Av Gonzalez - 27 april 2012 17:53

dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst.
 
Mitt senaste köp va en bh från lindx
  
Ja såhär ser den ut vill hälst inte lägga upp en bild på min bh men om man tänker att de är en bikini så gör de inget..   
 
Av Gonzalez - 27 april 2012 17:43

dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst.
 
 
  
Min bästa semester va när jag va i Gran Canaria (stavning) gammal bilde men men bruker inte åka utomlands så orfta.. 
Av Gonzalez - 25 april 2012 20:59

Shoo ,

Tänkte göra en sån sak när man lägger ut bilder på olika saker varje dag :)


dag 1 - en sommarbild
dag 2 - min bästa semester

dag 3 - mitt senaste köp
dag 4 - bild på mina allra bästa vänner
dag 5 - min favorit låt
dag 6 - mina/mitt husdjur
dag 7 - bild på mig när jag var liten
dag 8 - mitt favoritplagg
dag 9 - min favorit låt
dag 10 - min dröm
dag 11 - skulle jag köpa om jag vann en miljon
dag 12 - vad fick mig att börja blogga?
dag 13 - vad jag ogillar.
dag 14 - mitt bästa köp.
dag 15 - vad jag älskar mäst.
 
 
 
 
Dag 1
  

Bild på mej & bella när vi bada i sommras :)

Av Gonzalez - 25 april 2012 07:25

Förlåt att jag inte bloggat på 2 dagar men jag har haft annat och göra men nu ksa jag t skolan snart så måsta göra i ordning mej puss hej !


 Sexxyy ! haha  

Av Gonzalez - 22 april 2012 18:54

Bara för att jag har fett tråkigt så låter jag er fråga vad ni vill svarar på allt om de inte är för personligt

Fråga på svarar på allt imån kl 6 :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards