EveelynGonzaalez

Alla inlägg under augusti 2012

Av Gonzalez - 25 augusti 2012 15:52

Hamburgare till lunch hehe (:

Efter en hård dag medd jobb & promenader så förtjänar vi en hamburgare !

Av Gonzalez - 25 augusti 2012 10:15

Ja hej..
jag är med Mathilda, hon sov här igår tills idag.
vi va ute & tog bilder kan la ladda upp några sen..

idag ska jag jobba!
orkar inte..
hejdå bajskorv..

Av Gonzalez - 24 augusti 2012 14:47

Hemma & helg !
älskar helg, vem gör inte?
ät en röv!

Nu sitter jag med Mathilda & kollar på Disney ^^ Är de bara jag som älskar Disney Channel?
lööööv it !

Av Gonzalez - 23 augusti 2012 15:53

Ja, hemkunskap är alltid roligt även om man inte jobbar med dom man umgås med mäst!

i min hemkunskaps grupp är det jag Hanna Emilio & Sonny vi går kanske inte så bra ihop men vi har ofta ganska roligt..

idag gjorde vi "frukost" efter att vi precis hade ätit lasange.. Haha

men till frukost fick vi manna eller havregrynsgröt ägg macka apelsin..
aa men jag tål ju inte apelsin så de kunde jag inte äta & jag tog inte häller macka så jag åt ägg & gröt !

efter de fick jag. Diska ALLT! Sonny & Emilio va för lata..
hanna hjälpte mig att torka allt!
puss puss på er !

Av Gonzalez - 23 augusti 2012 09:18

Ja nu är jag i skolan..
asså de finns inget att blogg om när man är i skolan typ
så hejdå bitches ! :*

Av Gonzalez - 22 augusti 2012 17:28

Är de bara jag eller är musik allt?
Musik är så utroligt bra finna alltid där typ & man kan lyssna på de vilket humör man är på!
Älskar musik! Allt hade varit träkigt om de inte fans musik!

nu ligger jag i sengen & lyssnar på Fronda-Underbar den är sjukt bra tipsar om den ! Herrå !

Av Gonzalez - 22 augusti 2012 14:18

Svenskan blev inställd ! :D
fett chill, nu sitter jag i cafét med Mathilda, hanna, Julia, Frida & Alicia!
men snart ska vi ha matte.. Bara så ni vet. Fett intresant jag vet.. Sen slutar vii ! :D

Av Gonzalez - 22 augusti 2012 13:52

Bara för att jag kan blogga så gör jag de..

nu ska snart lektionen börja undrar vem vi ska ha som lärare nu eftersom våran andra lärare har tandvärk..
asså ängskolan är så jävla fattig.. Helt serri dom har inte äns råd med böcker!
ååh inte konstigt att ingen vill gå i denna skolan?

Ovido - Quiz & Flashcards