EveelynGonzaalez

Alla inlägg under augusti 2012

Av Gonzalez - 22 augusti 2012 11:54

Sitter i skolan med Filip & väntar på att lektionen ska börja..

här kommer jätte vackra bilder på Filip !

Av Gonzalez - 21 augusti 2012 21:09

Känner att jag är trött & går & lägger mej nu så hejdå :*

Av Gonzalez - 21 augusti 2012 14:17

Jaa, nu ska jag ha idrott!
fett intresant eller hur..

vi ska välja vad vi vill ha som profil va jag ska nog ta dans som vanligt..

Av Gonzalez - 21 augusti 2012 08:51

Tjena är i skolan nu & ska börja engelskan snart! Fett intresent eller hur!?
HAHA! Nej men herrå!

Av Gonzalez - 20 augusti 2012 19:24

Tjenis! Funderar på att lägga mej tidigt idag så att jag vaknar imån?
men men, idag fick jag reda på att vi ska sjunga solo I grupp...
Jag kommer dööö!
jag kan värkligen inte göra de, jag kommer få panik!
Okej, jag kan dansa inför flera hundra människon men jag kan absolut inte prata eller SJUNGA! Frömför folk!
Jag har världens fobi för de!
När jag står farmför klassen & ska ha ett föredrag eller bara
prata inför klassen så blir jag helt varm & mitt hjärta bankar as fort & jag blir helt röd I ansiktet & de känns som om att jag ska svimma..
De är fett jobbigt..
kommer inte klara de..
Fan fan fan fan FAN!
De hatar jag mäst med skolan..
åååh, vill värkligen inte.
hejdå..

Av Gonzalez - 19 augusti 2012 18:38

Jaa.. Idag va de första gången jag jobba..
mamma fick hjälpa mig för viste inte riktigt vilka kvater jag skulle gå i osv..
tycker inte jag får världens bästa betalt..
men lite pengar får jag I alla fall..

Nu har jag varit ute & åkt med pappa Oliver & Leo!
vi åkte till ekelund & gick lite sen köpte vi glass!
Ha de bra !


Av Gonzalez - 18 augusti 2012 21:57

Ja nu sitter jag i soffan med familjen & kollar tv & bara myser! Koller på old dogs!
ha de bra & natti natti

Av Gonzalez - 18 augusti 2012 17:25

På väg hem efter 2 underbara dagar med mina älsklings tjejer!

idag har vi bara varit ute eller aa vi gick ut I skene vad 2 ungefär & nu ska dom hem.
vi har varit på napoli & käkat pizza !
fyfan vad jag är mätt!

Men har haft de bäst!
älskar er över allt tjejer!

Ovido - Quiz & Flashcards