EveelynGonzaalez

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Gonzalez - 8 augusti 2012 23:12

Nehepp..
visst kan jag inte sova..
ska upp klocka 6 imån så känner att kag behöver sova men de går inte?
Så sitter & lyssnar på musik & är inne på Skype..
Men nu ska jag försöka sova..
Godnatt änen gång Peace

Av Gonzalez - 8 augusti 2012 22:14

Ingen stor förvåning att barca vann.
Matchen avgjordes med straffar.
Så en av mina kompisar i publiken ^^
Synd bara att inte jag va där, de hade varit ett mina för livet.
Men mamma har sagt att någon gång ska vi få se dom!

Så en glad tjej med glatt humör säger nu godnatt, puss hej hörs imån :*

Av Gonzalez - 8 augusti 2012 20:10

Nu är hela familjen + några vänner redo för matchen ! vica el barca!
barca forever!

Av Gonzalez - 8 augusti 2012 18:23

Ja men hej..
Jag va ute med hunden på en promenad..
Och helt plötsligt kommer världens regn skur!
Blev helt pisse blöt..
HAHA..
Men ikväll ska jag & familjan kolla på Barca & manchesters vänskaps match, fast på tv..
De fanns typ inga biljätter alla va slut & vi hitta några men de va för dyrt så vi ska sitta hemma ist & kolla på matchen.
Men jag kommer inte kunna kolla på heka för jag ska till min kusin sen så aa..
Men hejdå! Puss

Av Gonzalez - 8 augusti 2012 16:11

De va ett långt tag sen..
har inte haft lust att blogga så jag har inte gjort de.
Men nu så har bloggplatsen kommit som app så då kommer jag blogga mer, tror jag..
Jag har nyss dushat & ska till min kusin sen i kväll.
Ska sova där för vi ska till Ullared imån så puss hej på er :*

Ovido - Quiz & Flashcards