EveelynGonzaalez

Alla inlägg under augusti 2012

Av Gonzalez - 31 augusti 2012 23:27

Jaa, hej & godnatt!
har jobbat på Mellanstadie discot idag så är hemt slut nu!
Mathilda sover här & vi är trötta som grisar så natti!

Av Gonzalez - 30 augusti 2012 09:24

Tjenis..
Matte nu & sen ska vi hem till min lärare & ha 5-kamp!
Hoppas de blir roligt..
Kommer förmodligen bilder som jag skrev i förra inlägget.
He de bra !

Av Gonzalez - 29 augusti 2012 16:17

Ja.. Jag har sån jävla huvudvärk så jag vet inte vad..

idag I skolan så hade vi en muntlig grej på so:n & som jag skrivit I ett annant inlägg så har jag typ "prata framför klassen" skräck.. Haha
men aa så när jag pratar framför klassen blir jag helt röd I hela ansiktet & jag tycker att de är väldigt pinsamt..
Men denna gången gick de bra!

Nu har mamma anmält mej till konfirmation..
Fast jag vill inte..
Men men jag får inte välja själv.

& imån ska vi i klassen åka hem till min lärare & ha 5 kamp där så kommer ta bilder förmobligen & som sedan kommer upp här !:)

Av Gonzalez - 27 augusti 2012 21:46

Jaa, godnatt efter en jobbig dag!
Först 2,8 an i skolan & sen ett pass på gymmet.. Jag känner mig duktig ! :Dmen godnatt iallafall fett trött!

Av Gonzalez - 27 augusti 2012 17:17

let's go to bränna fett!
ja nu ska jag & Mathilda träna lite ^^

Av Gonzalez - 26 augusti 2012 09:33

Vaknade nyss för att hela jävla huset skaka av oskan, de oskar som fan här!

Men helgen har varit grym!
Har haft sjukt roligt :)
Hoppas dom oxå hade de!
Träffat mina gammal barndomsvänner som jag va med jätte mycket när jag va liten min inte nu längre!
Jag tycker i alla fall att de har varit roligt c:

Av Gonzalez - 26 augusti 2012 02:41

Vi får sova över hoss Angie & Victor för våra föräldrar åkte iväg till Gbg & feeeesta så vi stanna hemma & kolla på film men alla va fett trötta så vi gick & la oss!
puss natti

Av Gonzalez - 25 augusti 2012 19:10

Tjoho!
är på väg på kräftskiva med gamla gubbar!
hade bra kommer nog bilder från kvällen om jag tar några :*

Ovido - Quiz & Flashcards