EveelynGonzaalez

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Gonzalez - 29 maj 2012 22:17

Glömde lägga ut bilder men asså jag orkar inte de är typ 300 st men men jag behöver inte lägga ut alla hehe..

Men nu snacka vi inte om de.

Idag har de varit fett roligt! så idag efter skolan så gick jag och kimbe hem t sabbe och skulle öva på ne dans för vi ska dansa på parlamenten (stavning) ska bli rooligt!

Men efter en stund gick kimbe så jag och sabbe va själva !

Åå vi hade fett roligt ! vi typ spela in videor på youtude kolla min kanske (evelynisiseg) ! :)

Sen så spela vi brännboll med en socka skor och ett skohorn hehe..

Och så spela vi vollyboll med sockar haha men vi hade fett roligt i allafall !

Ihelgen äre klass fotboll så min gamla kompis Patricia kommer hit hon flytta för typ ett år sen så vi ska va i helgen :)

Och nästa vecka äre sommar lov kan inte fatta att de gått så fort !

Så jag ska sova över med Sabina och Julia på skolavslutningsdagen !

De kommer va mingla i mark så vi ska gå på de ! Sen efter mingla drar vi hem till sabbe och  myser ! :) puss hej !

Av Gonzalez - 29 maj 2012 22:17

Glömde lägga ut bilder men asså jag orkar inte de är typ 300 st men men jag behöver inte lägga ut alla hehe..

Men nu snacka vi inte om de.

Idag har de varit fett roligt! så idag efter skolan så gick jag och kimbe hem t sabbe och skulle öva på ne dans för vi ska dansa på parlamenten (stavning) ska bli rooligt!

Men efter en stund gick kimbe så jag och sabbe va själva !

Åå vi hade fett roligt ! vi typ spela in videor på youtude kolla min kanske (evelynisiseg) ! :)

Sen så spela vi brännboll med en socka skor och ett skohorn hehe..

Och så spela vi vollyboll med sockar haha men vi hade fett roligt i allafall !

Ihelgen äre klass fotboll så min gamla kompis Patricia kommer hit hon flytta för typ ett år sen så vi ska va i helgen :)

Och nästa vecka äre sommar lov kan inte fatta att de gått så fort !

Så jag ska sova över med Sabina och Julia på skolavslutningsdagen !

De kommer va mingla i mark så vi ska gå på de ! Sen efter mingla drar vi hem till sabbe och  myser ! :) puss hej !

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards