EveelynGonzaalez

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Gonzalez - 15 maj 2012 19:05

Känner att de är onördigt att jag har blogg..

Ska jag ta bort ?

Händer ändå inget viktikgt i mitt liv..

Förlåt men jag känner mej deppig l´vill skriva av mej emn vet inte vad jag  ska skriva.

Har bara massa tankar och röster i mitt huvud..

Vill bara gråta vill bara försvinna men tänk på allt jag missar hoppas de blir bättre sen när farmor kommer vi ska äta lite och fira pappa som fyller 40 idag

Åååh jag vill bara spy ,gråta slåsönder något !

Finns inga ord för hur jag mår nu..

Kanske är de för att jag är hungrig..?

Men ååh jag vill bara dö..

Eller jga vill inte dö vem vill ? eller de finns någ många som vill..

Sonna som inte känner att de harnågot liv ,ingen som bryr sig om en ?

Men jag är så glad över mina underbara vänner ,älskar er upp till 1000 !

Ni vet vilka ni är mina bästa vänner som alltid finns för mej.

Känner att jag byster samtals ämne nu men jag vet inte vad jag ska skriva är så jävla arg på allt och alla !

Ville så gärna följa med Sabbe Julle och Rose till liseberg..

Men men pappa ska ha fest så.

Nu kommer farmor så jag får la sticka..

Puss och hej mina läsare..

Eller jag har inga för jag är så ful och äklig..


Mobba inte alla stav fel nu orkar inte kolla igen alla...


 

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards