EveelynGonzaalez

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Gonzalez - 24 maj 2012 18:58

Tjenis ,glömde nästa bort bloggen för ett ögon blick ..

Men men tror den kommer åka ,asså bloggen hinner inte riktigt mä eller orkar jag inte ?

Men men ,igår va de onsdag och 7:an åkte t varberg!

Min klass & parlarell klass (stavning) åkter till typ apelviken eller nåt.

Jag hitta en sjöstjärna :D SÅ HIMLA COOLT :O

HAHA..

Men den va liten ..

Min kompis elsa hitta en bigg !

Vi bada ochså va ganska skönt faktist ! :)

Vill bada i helgen ,idag har jga solta med frida och sen bara slöat så jag har bestämt mej för att jag ska börja träna en timme varjedag ,vill han fin mage t sommarn.

Får se hur länge de håller med träningen hehe..

Idag i skolan va de spex dag så dom flästa i 9:an klädde ut sig va skit roligt att se haha !

Min pappa fyllde ju år så han hade feeeest !

Men tuvär (stavning) kunde jag inte ta några kort för min kompis råka tappa min mobil i sjön hehe..

Men nu funkar den som den ska :)

Snart är de SOMMARLOV !

Ska bli sååå skööööönt !

Fyller år snart ochså den 16:de juni !

Så den 15:de juni ska vi åka t stockholm för min kusin ska döpa sig på min födelsedag ,men de ksa bli roligt träffa typ hela släckten ! :)


Vill gärna göra ett video inlägg men vet inte hur man gör en..

Ska försöka lära mej !

Hejdååå !


Mobba inte alla stavfel nu orkar inte rätta !

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards