EveelynGonzaalez

Alla inlägg under november 2012

Av Gonzalez - 14 november 2012 09:30

Sitter i cafét med mina älskade bruttor & pratar lite om jul avslutningen!
Längtar så tills vi får låv & sova!

snart ska vi dra till matte no:n & köra klart en toalett haha..

Av Gonzalez - 13 november 2012 16:38

Bara jag som HATAR!! Läxor?
De förstör ens liv utan förskolan..
När men väl är hemma från skolan bler de bara mer skola eftersom man har läxor & prov..
Ååh fuck it!

Av Gonzalez - 11 november 2012 21:50

Kännslan man får när man tittar på tv & de brakar till skit högt i garderoben & får en liten hjärt attack & vågar inte öppna.
Sen efter att tag har man glömt av de och ska öppna garderoben för att välja morgondagens kläder så ser man detta!

Av Gonzalez - 11 november 2012 20:19

Följ min instagram så följer jag din!

Av Gonzalez - 11 november 2012 20:03

Efter en liten brottningsmatch med Leo så tar jag en paus & kollar på solsidan ! :D

Av Gonzalez - 11 november 2012 12:56

Äntligen hemma från kyrkan!
Hade de trevligt med Rose Amanda Alondra & Alexandra!
Vi satt & fika lite efter gudstjänsten
Och nu har jag äntligen kommit hem men ska snart dra till dansen

Av Gonzalez - 10 november 2012 15:03

Ligger i min soffa med en Marabou & ett bra program & bara chillar! De är livet för fan!
Går dagen blev bara att sova!
Efeter som jag dygna med klassen!
Eller aa.. Jag sov sammanlagt en kvart.
Vi hade fett kul & vill värkligen göra om de.
Älskar våran klass! Den är så speciell haha ;)
Nä men jag hade iallafall skit kul!
Lektioner Na gick oxå bra! Den sista var jag väldigt trött på men vi fick sluta tidigare! Tack snälla björn! Så när jag kom hem gick jag typ & la mej med en gång haha!

Av Gonzalez - 7 november 2012 13:08

Sitter utan för b-engelskan!
Har suttit här i 25 min & vi börja för 20 minutersen.. Asså varfan är våran lärare?
HAHA! Ingen riktig lärare..
Om vi kommer sent får vi prick men om lärarna komme sen så händer inget?

Ovido - Quiz & Flashcards