EveelynGonzaalez

Alla inlägg under november 2012

Av Gonzalez - 17 november 2012 09:16

Woop woop, vaken nu haha!
Hanna vakna lite senare än mej & vi ligger vi & kollar på Hanna widerstet eller vad hon nu heter!
Haha så ful..

Av Gonzalez - 17 november 2012 00:15

Förra inlägget blev helt knas.. Min mobil laggar
men här är en bild på den ddreadsen som jag gjorde !
Funderar på att göra mer

Av Gonzalez - 17 november 2012 00:03

Haha har haft en fett roligt kväll med lilla hanna!
Tjockisar är vi!
Godis choklad chips Cola & pizza fyfan!
knäckt ägg i hennes huvud kommer film på min Facebook förmodligen!
Haha men har haft de underbart


lärde mej göra sånna dreads eller hur man nu stavar de! :)

Av Gonzalez - 16 november 2012 16:52

Idag ska jag sova över med Hanna!
Ska fråga pappa om jag få dra & köpa lite mys till oss 2 :)
Ska ha de mysigt bara vi två.. Vet inte riktigt vad vi ska göra men de får la bli bra ändå!

Just ni är Hanna på toa & jag sitter & kollar på planet sketch haha!

Av Gonzalez - 15 november 2012 21:56

Nu säger jag & Frida godnatt, helt sluta!
Zumban va SSJJUUKKTT roligt!
Fy farao, måste gå ortare!
Ska försöka gå varje torsadg!

Fett fina bilder, vet!
Haha värsta tomat fejs ju..

Av Gonzalez - 15 november 2012 17:31

Nu är jag på väg till gymmet med lille Frida!
Min snälla farbror kör oss till kinna!
ska på ett zumba pass hoppas de blir roligt!

Av Gonzalez - 15 november 2012 11:20

Sitter i matsalen & chillar fett!
Vet sjukt intressant..

På so:n idag tog vi bilder med klassen, älskar värkligen våran speciella klass..

Av Gonzalez - 14 november 2012 22:45

Har pluggat lite med mamma & kan allt för att jag ska kunna få minst ett E på biologi provet imån!
Men ligger i min säng & ska läsa lite i ap boken bara för att!

Ovido - Quiz & Flashcards