EveelynGonzaalez

Alla inlägg under april 2012

Av Gonzalez - 11 april 2012 20:43


Detta va när jag och min kompis skrämde en annan kompis utan att hon visste att vi va där :)

  
Av Gonzalez - 11 april 2012 16:53

Jag är en Justin Biber älskare !

En av han bästa låter är Boyfriend !

Lyssna gärna ! :)



Av Gonzalez - 11 april 2012 11:26

Hej hej , nu vaknade jag för en stund sen, så har ätit frukost och satt mej vid datan en stund.

Jag skev i mitt förra inlägg att jag skulle skriva typ allt om mej själv så här kommer de.


Jag heter Evelyn Alicia Gonzalez.

Jag är 13 år snart 14 fyller år 16 juni :)

Jag är född i sverige.

Jag har en lille bror som heter Oliver han är 8 år

Min mamma heter Teresa hänninen och hon är 33 år

Min pappa heter Carlos gonzalez och är 39 år :)

Min pappa är född i chile villket gör att jag kan lite spanska ^^

Min  mamma är fins men jag är inte alls bra på finska.

Jag har en stor släckt !

Från min pappas sida har jag

Karen min faster och mina 3 kustiner Khiara Matilde och Emeli <3

saknar dom fett mkt för dom har flyttat t Norge.

Sen har jag min ena farbror Adolfo som bor tillsammans med Malle han jätte söta filckvänn :)

dom ska snart få en liten bäbis så jag kommer snart att få en till kusin :)

Sen har jag min andra farbror Juan eller yiyo som vi brukar klalla han ! han har världens snällaste fur claudia hon är så 7kt snäll och fin !

och dom har oxå 2 barn som då oxå är mina kusiner och dom heter kimberly och camila :) dom fick nyss en hur ochså så är fett söt !

Sen min 3dje farbror Jorge , som nyss har fått en jätte söt bäbis som heter isabella :)

fick henna att skratta först stålt !

han bor tillsammans med sin söta tjej Louise :)

Sen min fjärde frabror Alexi , eller han är inte min riktiga farbror men men han är som en :)

han har 3 barn som heter Emilia daniel och victoria :) jätte söta men träffar dom typ aldrig för dom bor i Norge ;/

Sen min farmor då som heter Julia världens bästa farmor !

sen men typ låtsas farfar eller vad man ska säga min '' riktiga farfar dog när min pappa va 6 år tror jag.


Ochså min mammas sida ,där har jag Nina min galna moster hon är helt sjukt rolig !

Och min kusin Felicia ! hon är den ända som är äldre än mej ^^ skönt att jag inte är den största ;)

Hon är oxå världens bästa kusin !!!

Sen hennes låtsas pappa eller vad man ska säga mattis , han är värkligen jätte snäll och jätte bra på att tapetsera ;)

Min mormor som vi kallar mummi är världens bästa mormor ! hon gör alltid så god mat !

Jag älskar ALLA i min släckt !!


de va om min släckt då nu kommer lite mer om mej.

som sagt heter jag evelyn..

jag går i en skolan som heter ängskolan fett bra skola för tillfället !

Gillar dom flästa i min klass !

mina allra bästa vänner heter Mathilda Flory , Frida Eklund , Kimberly Cisterna och Isabellea Grönbäck !

alla är sjukt roliga och jag älskar dom alla !

asså orkar inte skriva mer om jga kommer på något mer skriver jag la de så smånging om..

puss och kram på er heejdå !!

Av Gonzalez - 10 april 2012 21:51

Heej igen !

nu har jag gjort om i mitt rum kommer oxå bilder när jag listat ut hur man gör ;)

Tittade oxå på topmodell sverige och Alice vann..

Trodde faktist att Klara skulle vinna. Men men man kan inte alltid få som man vill.  

Hejdåå i nästa innlägg ska jag skriva typ allt om mej haha ! puss på er och sov gått ! :)

Eller jag har inte ens några läsare men men ...

Aja nu får jag sluta skriva.. hejdåå !    

Av Gonzalez - 10 april 2012 19:00

Heej jag heter Evelyn Gonzalez och är 13 snart 14 år :)

skaffade bolgg idag ;) stolt ! haha

inte så mkt att skriva heh..

kommer förmobligen lägga upp en bild på mej förr eller senare hejdå !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards