EveelynGonzaalez

Alla inlägg under april 2012

Av Gonzalez - 18 april 2012 22:18

Förlåt för de jag skriv innan !

De va inte meningen !

Jag visste inte att de va så.

Jag skulle snackat med dej innan jag blev arg och ledsen.

Jag älskar dej 7kt ingen kan ändra på de !

Kimberly du vet att jag snackar om dej !

De du gjorde va fel men jag förlåter dej såklart !

Snälla gör inte om de ?

Älskar dej från jupet av mitt hjärta ingen kan ändra på de ok ? <33

 

Av Gonzalez - 14 april 2012 17:34

tjenis penis ♥

just nu är det frida som skriver!

dagen har vart rätt najs, åkte till evelyn & mathilda, och

nu sitter vi hemma hos evelyn och ska snart gå och köpa ansiktsmask!

blir kanske en liten spakväll, vilket blir häärligt ♥

  

HAHA, ja, vi har kul ♥

och det har vi alltid, ♥

  


Men nu ska vi sticka och köpa ansiktmask, så Pusshej   

kolla min blogg! --> www.fridaeklund.bloggplatsen.se

Av Gonzalez - 14 april 2012 13:09

Snar kommer Mathildur hon Fridus och ska nana över här fett roligt ! 


Dagens klädsel!

Tihts (stavning) från gina !

Linna från gina

Tröja från gina :)

allt från gina ;) 

   

Av Gonzalez - 13 april 2012 17:52

Hej hej nu har jag kommit hem från kinna köpre en sak :)

Träffade mamma där så vi fick chus (stavning) hem

Köpte dock inge skor fanns inga snygga.


Kommer bild på dagen klädsel..


 

Snygg jag vet hahah..

Blöt osv för jag gick dit i regnet. 

Av Gonzalez - 13 april 2012 12:41

God morgon sverige :)

vakna halv 11 idag de va gött :)

Har ätit frukost och kollat på tv :)

Senare ska man dra till kinna med Bella och köpa nya skor som jag ska ha och gå med, måste träna min kondition !

Ska ha konditions test snart !

puss på er !    

Av Gonzalez - 12 april 2012 19:33

Hej Hej nu har jag kommit hem från kaskad de va skti roligt :)

Jag har ätit och satt mej framför datan :)

Känner mej lite trött faktis , har ju simmat under klår vatten så ;/

kommer bild på dagens autfitt den inte särskilt (stavning) snygg ,känner att jag bara tog på mej slapp kläder ! :)


Av Gonzalez - 12 april 2012 13:41

Så :)

Detta är jag och några kompisar :)

i mitten är de Rinor :)

Och den andra killen är Valdrin :)

Av Gonzalez - 12 april 2012 13:38

Nu har jag lagat mat åt hela familjen !

Hoppas de blir gått (a

Sen ska jag till kaskad med bella :)  (hon som är med på bild uppe)

ska bli roligt men måste köpa simmglasögon !

Hahakl är nu snart 2 och jag måste börja göra mej i ordning för vi ska ju iväg :)

Har fortfarande inte listat ut hur man laddar upp en bild  

Men får fortsätta försöka :)


Hejdå och ha de bra ;* 

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards