EveelynGonzaalez

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Gonzalez - 1 september 2012 23:36

Tjejkväll i kväll med mina älskade brudar!
älskar er mäst på denna jord Mathilda Flory & Frida Eklund !

idag så när jag & Mathilda skulle möta Frida så hitta jag en söt liten larv på vägen ^^

Sen när vi kom hem så gick vi till affären & köpte dricka som vi skulle ha till maten!

Sen gick vi till affären igen & köpte choklad & chips!
I affären träffa vi Bella, Alicia, Christofer, Nacho & Emil!

sen gick vi hem & skulle titta på Simpsons the Movie!

Då fick vi besök av en äkling stor spindel..

men nu är jag fett trött & glad efter som pappa köpt ne moppe till mej :D Vi ska bara ficka den så att den blir rosa!
Så fett fucking glad !! :DD!
puss hej !

Av Gonzalez - 1 september 2012 14:05

Ny duschad & en ny dag!
ja nu är jag med Mathilda & väntar på att hon ska blir klar..
Sen kommerr Frida hit & vi ska hitta på något roligt :D
Imån är de dans för första gången på denna terminen! :D
ha de bra!

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards