EveelynGonzaalez

Alla inlägg under juni 2012

..

Av Gonzalez - 10 juni 2012 21:30

Hej kommit åt en sida där man kan göra video inlägg men de funkar inte till ljust denna blogplatsen funkar till typ alla andra utom denna...

Blev så irriterad.

Men men ska försöka lösa de på något sätt!

Jag har varit ute i regnat och sptungit med min hund roligt men jobbig har säämsta kondition!

Här kommer bilder från djurparken jöö som jag sa att jag skulle lägga upp bilder på hehe


                                         

Av Gonzalez - 10 juni 2012 14:04

Tjenare , har inte kunnat blogg för internett har inte funkat !

Men nu gör jag de ska försöka göra ett video inlägg och nu på sommar lovet ska jag ta bloggen på störra allvar!

Försöka blogga vardagligen


Kan inte lägga upp bilder nu för min mobil är på ladning och jag ska snart till borås ,ska köpa lösnagla osv ! :)

Kolla om jag hittar något sött (:

Måsta ha nya shorts och bekini !

Men bloggar senare i kväll tror jag om jag har tid

Hej då

Av Gonzalez - 8 juni 2012 07:09

Hej hej nu har jag nyss vaknat eller vakna vid sex så för en timma sen

Jag had lockat håret och sminkat mej :)

Snart bärde av till skolan för den ststa dagen i sjuan !:)



 SÅ HÄR SER JAG UT


Och jag ska ha ett par vita chilklack (stavning) oxå.

Kommer mer bilder senare i eftermidda !

Efterskolan som sagt ska jag iväg och fick med några tjejer sköjj sköjj ! :)

Men nu ska jag äte puss hej    


Av Gonzalez - 7 juni 2012 21:02

  Heej !

Imån äre skolavslutning ! faan va gött !

Kan inte fatta att de redan har gått ett helt år?

Men de kommer bli fett nice.

Impn efter avslutningen ska jag sabina ,rose & julia gå och ficka sen ska vi handla lite godis och glass och sånt sen senare vid 5 kommer sabina och kulle hem till mej så ska vi åka t mingla i mark :)

Men ska bara mingla lite inte va där så känge ,för vi ska åka till sabina sen och sova över där och kolla på film och bara myssa ska bli så rolgit !!


Av Gonzalez - 1 juni 2012 22:00

Hej hej bloggen laggar lite asså jga har gjort en ny header (stavning) och så men så råka jag byta profil bilden och jag vill byta bakgrunden ochså men de går inte ..

Men men jag har vartis med sabina i onsdas va fett kul!

Igår va jag ved henne oxå :)

Har varit super förkyld hela veckan men gptt t skolan i alla fall ;)

Imån kommer min kompis från borås och hälsar på hon flytta för typ ett år sen Och jag sa ju att jga skulle lägga ut bilder från när jag i djurparken men asså jag orkar inte tog typ 400 bilder :O

Men kan göra när jag har mer tid någon gång :)

Nu ska jag kolla på BigBrother ! :)

Herrå puss puss !

Presentation


Evelyn Alicia Gonzalez

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards